vineri, 17 iulie 2009

O saptamana stralucitoare!

Bine ca e vineri. Rau ca inca e vineri. Bine ca maine e "uichend", rau ca nu ma bucur si eu de el. Si ca sa explic starea mea euforica, iata: Luni - linistea dinaintea furtunii; Marti - ma trezesc tarziu, nu am haine ca sunt toate spalate si inca ude, gasesc o pereche de pantaloni si ma adaptez, plec la birou si pe drum omor o vrabie cu masina, ajung la birou unde se intampla prea multe ca sa mai povestesc, pe la ora 11 mi se rup pantalonii, ma urc in masina si ma duc acasa sa ma schimb, imbrac in graba o fusta, ma urc in masina si ma lovesc cu usa in cap, ajung la birou, ma dau jos din masina, calc pe fusta si o rup, ajung seara acasa si ma culc de frica sa nu imi rup gatul; Miercuri - plec dimineata cu masina, mi se rupe un cablu si moare motorul, il repar cu 'scoci', ajung la birou, liniste pentru restul zilei; Joi - minune! nimic; Vineri (azi) - sunt mutata din birou, ajung in altul unde am dotari de ultima ora pentru un muzeu: mouse cu bila care, surprinzator, functioneaza, monitor pe lampi, de unitate nici nu vreau sa vorbesc, si tastatura cu scartz. Sunt fericita!
Mai sunt doua zile. Maine merg la o nunta, duminica merg la o petrecere. In orase diferite. Am incredere, stiu ca pot. Nu o sa ma dezamagesc. Vreau sa imi demonstrez ca pot sa depasesc barierele de pana acum.

2 comentarii:

  1. 1. mai sunt 2.5 zile din saptamana, adica vreo 60 de ore. ideea este ca mai ai timp destul pentru mai mult!

    2. tu nu esti parca din familia Bundy?

    RăspundețiȘtergere
  2. 2. ba da. am niste rude in devenire care vand pantofi. muhahahaa

    RăspundețiȘtergere