luni, 3 august 2009

N-am chef

M-am gasit in dictionar: cel care se complace în inactivitate; înclinaţia celui căruia nu-i place, care nu doreşte, nu vrea să muncească, căruia îi place să stea fără să muncească; trândav. Mai simplu spus, lenes. Astazi imi este lene. Nu ca ieri sau saptamana trecuta sau oricand altcandva nu mi-a fost, dar azi e culmea. Mi-e lene sa stau pe scaun, mi-e lene sa imi misc mainile, sa vorbesc, sa caut chestii inutile pe net, sa imi aduc sticla cu apa. Nici treaba nu am, dar de stat la birou trebuie sa stau, ca e luni si oricum mi-e lene sa gasesc o scuza sa plec.

Mi-e o lene de ma doare si totusi, nu ma plang. Prefer sa-mi fie lene decat sa ma apuce vreun exces de zel si sa muncesc. Daca muncesc, dispare lenea si se instaleaza oboseala si stresul. Daca muncesc, sigur nu o sa-mi placa si eu am fost invatata sa fac numai ce-mi place atat timp cat nu-i deranjez pe ceilalti. Fiindu-mi lene, nu voi scoate niciun sunet, nu voi alerga prin birouri si toata lumea va fi multumita. Lenea nu este un defect, este avantajul celor din jur.

Lenea nu e nimic altceva decât o obişnuinţă de a te odihni înainte de a obosi. - Jules Renard
Lenea nu înseamnă să nu faci nimic. Lenea înseamnă să fii liber să faci orice. - Floyd Dell

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu